czwartek, 30 maja 2013

Pierwszy raz Severusa Snape'a

Kolejna schizowa bajeczka przed wami. Czytajcie :3 Z dedykacją dla Pauliny B. Natalii M. Tosi Cz. i Tomionki :3 TOOOFAM SE WAS! ;*

~*~

Severus stał w profesorskiej łazience i powoli rozpinał czarne guziczki swojej czarnej szaty. Bał się tego jak cholera... Ale wiedział, że jeśli tego nie zrobi straci szacunek całego grona pedagogicznego w Hogwarcie. Głupi zakład z Minerwą... I on, rasowy Ślizgon, dał się w to wciągnąć... To było nie do pomyślenia... Ale już postanowił... Gdy to wszystko się skończy to komuś wpierdoli... Zamknął oczy... Otworzył mahoniową szafkę... Wyciągnął rękę przed siebie i... Wyczuł pod palcami podłużny przedmiot... Wziął go do ręki i ścisnął, a natychmiast wytrysnęła z niego kleista biała substancja, która wylądowała Sevowi na czarnych, naoliwionych włosach... Snape skrzywił się okropnie... Tak bardzo wydało mu się to obrzydliwe... Ale zakład to zakład... Zmysłowymi ruchami zaczął wcierać substancję we włosy... Spojrzał na opakowanie, a następnie na plakietkę, która głosiła "Szampon Mrs. Potter - lider światowego rynku od lat". Głupia Minerwa! Miał być zwykły Hedenszołders!!!

~*~

Wiem, że strasznie krótkie ale chyba lepsze to niż nic :D Inspirację do napisania tej oto bajecki dał mi komentarz wyżej wspomnianej Paulinki, a mianowicie jego fragment: "pierwszy szampon Severusa Snape'a". Serdecznie dziękuję za wasze wszystkie komentarze, one naprawdę dodają mi weny. A teraz wprowadzam zasadę - PRZECZYTAŁEŚ TO ZOSTAW PO SOBIE JAKIŚ ZNAK ;*

8 komentarzy:

  1. Haha XD
    Uśmiałam się xd
    Uwielbiam cię po prostu xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Oto znak *-* Dziękuje za dedykację. Haha, nie ma to jak mycie włosów. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. xDDD
    Super! Nie ma to jak szampon! xDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne to było :3
    Pierwsze mycie włosów Snape'a....Uśmiałam się jak nie wiem co :DD

    OdpowiedzUsuń
  5. Bosz genialne i dzięki za dedyka <3

    OdpowiedzUsuń
  6. hahah, świetne! xD blog jedyny w swoim rodzaju i w końcu oryginalność to podstawa :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Koooocham to :D Jesteś zaczepiasta <33

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę przyznać, że twoja wyobraźnia chyba nie ma granic :) Tylko jedno mnie martwi...a mianowicie:CZEMU OSTATNIĄ HISTORYJKĘ DODAŁAŚ W MAJU JAK MAMY JUŻ SIERPIEŃ!? Bo ja cie kocham ♥ Błagam, błagam, błagam ODEZWIJ SIĘ!!!! Ja chcę więcej, więcej i mam nadzieję, że dodasz cokolwiek jak najszybciej. Codziennie zaglądam i nie dam ci spokoju jak czegoś nie dodasz ;) Tak. To groźba.
    Pozdrawiam,
    Uzależniona od książek :)

    OdpowiedzUsuń